Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Lukava proračunatost ili nedoslednost Vojislava Šešelja?

Komentari (116) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 16 decembar 2014 23:49
realno
Dobra analiza g. Bakareca. Imao sam mnogo simpatija za Šešeljevu borbu u Hagu, ali i sam sam se pitao kako je moguće da Vučić dolazi u obzir za saradnju, ako se, tobože, "okrene Rusiji" a Sanda koja se okrenula Rusiji je neprihvatljivo zlo. Nije to dobro.
Preporuke:
191
91
2 utorak, 16 decembar 2014 23:53
hm
Šeki izgleda kao da je bio zamrznut u vremenu i sada odjednom prebačen u drugo vreme, zato deluje kao slon u staklarskoj radnji. U svakom slučaju, ovo sa Vučićem mu nije trebalo, čak i ako je neka taktika u pitanju. A o uvredama na račun gospođe Sande Rašković da i ne govorimo. Treba objediniti sve normalne patriotske snage.
Preporuke:
163
70
3 sreda, 17 decembar 2014 00:22
Observantes
Bakarec, kad budeš shvatio da se žrtvom kvalifikuješ onda ti ni tetovacije po koži uz pesništvo neće pomoći (zbog čega si svojevremeno bio medijski hit tvoj maksimum!). Potom, kažeš da je SRI provreni patriota pa Šešelj neće da to, valjda, gratifikuje? Deklarativno, svi su ovde patriote, pa i do ambasadorskih mesta. A još žalosnije je to što se uz takve rodoljublje devalvira i promoviše u apsurd. Taj apsurd je delo zločina protiv nade u bolje sutra jednog maltretiranog naroda. Bakarec priča o nedoslednosti i manipulaciji akademika Šešelja. Šešelj manipulator, nego šta! Šta očekujete da bude, kao vi „pošteni“! Dečače, neuzimaj Šešelja više nikad u usta zato što ćeš tim, svakim sledećim uzimanjem izgledati sve ružnije pred svojim ogledalom. Zašto taj mazohizam i poraz unapred? Bakarec kasni bar u tri dimenzije za Šešeljem i „onako misleći“ dao je sebi za pravo da analizira. Sedi dole. Bez ocene. Nula je previše!
Preporuke:
130
150
4 sreda, 17 decembar 2014 00:29
KKS
Čudan li je ovaj srpki mentalitet. Srbin Srbinu je vuk.Kroz celu istoriju svađe, ubistva, bratoubilački ratovi, ko je bolji,a ko gori, ko je gluplji, a ko pametniji, ko je veći vojvoda, a ko manji, danas, "gde si brale",a sutra, nož u leđa, a onda dolazi onaj prokleti depersivni optimizam.I sada autor, bivša velika nada srpske politike, uz kukumačenje,ne propušta da pljucne po Šešelju, a hteo bi i da ga ubedi da je DSS, s damom na čelu, koju su proglasili srpskom Mari le Pen, jedina patriotska opcija.Zašto bi se neko ljutio ako ponovim ono što ponavljam ravno 11 godina da će i DS i SRS biti prošlost kada im nije dozvolio onaj srpski mentalit da se ujedine nakon izbora 2003 godine u decembru mesecu.Ako autor kaže da se Šešelj uplašio od većeg ugleda DSS, odnosno da je DSS konkurencija SRS,poigravajući se i sa procentima, zar se nije Koštinuca uplašio da napravi koaliciju sa SRS (dva puta je imao tu mogućnoat) kada je nakon navedenih izbora SRS osvojila više 70 mandata. SRS i DSS su prošlost.
Preporuke:
45
86
5 sreda, 17 decembar 2014 00:30
Billy the Kid
Lukava proračunatost ili ponuda Nebojše BAKARCA?
Sanda za nas nije ni partner ni saradnik u budućoj vlasti ma kolika da je ta vlast ali je iѕvesno da smo već sada sa dovoljno glasova u Parlamentu.
Ni stari Jovan, njen poštovani otac, nije bio dobar politički izbor za Srbe u tadašnjoj Hrvatskoj, mnogo je bolje bilo da su akademikci Rašković i Ćosić poslušali savet akademika Gojka Nikoliša pre raspada Jugoslavije no što mu nisu dali da dovrši svoje obraćanje Krajišnicima. A gorka istina je da su pogrešili.
Psihijatri nisu zapolitiku. To je valjda jasno.
DSS nije priznao da je prevario Srbiju i da je bio pučistička prozapadna stranka ranije omiljena s obe strane Atlantika. Pa nismo šenuli!
Za SRS to se nikada ne može reći.
Naravno, svoje greške moramo da jasno uočavamo i brzo ispravljamo. Možemo li? Da vidimo! Nisam za saradnju sa DSS. Krivica im je kilometarska. Kada vidim tragove aviona na nebu koji dugo traju, kojima nas Nato truje, setim se Draškovića i Koštunice.
Preporuke:
94
83
6 sreda, 17 decembar 2014 00:38
Dragan
Čitava ekipa iz DSSa, naneli su nam ogromnu štetu u svakom pogledu. Kad su izgubili podršku gazda sa zapada, okrenuli se protiv. Sve njih u zaborav. Šešelj ima mana, ali oni nemaju nikakvo moralno pravo da bilo šta komentarišu o njemu.
Preporuke:
117
79
7 sreda, 17 decembar 2014 00:43
veca vestica
Mediji pokusavaju na sve moguce nacine da "ozive" mrtvaca zvanog DSS,ali to vise nije moguce.Kako to dokazati novinarima koji pisu kojekakve nebuloze,a usput daju SANDI nesto sto ona nije.Mislim da DSS na sledecim izborima nece preci cenzus,pa da sam PUTIN dodje na celo DSS-a.Ta stranka je unistila samu sebe.
Preporuke:
90
70
8 sreda, 17 decembar 2014 00:45
cmok Toronto
Mesec dana pre izbora Predsednice raspale partije,svi Vučićevi mediji su pisali o Dami sa *čistom* biografijom...i to je za mene dovoljno da nisam za Damu...Autor više ogovara nego što argumentima govori..
Ako je za utehu...niko ama baš niko ne govori o promociji knjige TREĆI METAK politička pozadina ubistva..Svi zajedno smo veoma mali i malodišni..
Biram reči jer mi je stalo do morala u kometarisanju tračeva.
Preporuke:
84
50
9 sreda, 17 decembar 2014 00:55
fristajlo
U ovom tekstu se jasno vidi rak-rana naše političke scene i problem "kadra", koji se tom politikom bavi; svako u tuđem oku vidi trun, a svoje brvno ni ne oseća...
Šešelj proračunat i nedosledan?
Jeste, kao i svi. Ali, svakako ne više nego DSS... Nije li to Vaša stranka, gospodine Bakarec?
Ko je pravio Vlade sa "žutima", sa Dinkićem, Labusom, Dačićem?
Ko je "ispalio" Nikolića 2008. za mesto predsednika Skupštine, slagao i prevario?
Pustite se toga, već jednom. Kako vam svima više nije jasno da vas narod sve listom, manje ili više- prezire, zbog svih brljotina, koje ste ama-baš-svi pravili?
Kakva je to inercija, kojoj ste svi podlegli, u kojoj svi svoju cenu držite tako što srozavate tuđu?
Svako slovo ovog teksta je dokaz da vas sve treba isterati iz politike, bezo obzira na to ko je izdajnik, ko glup, ko lukav a ko dobar.
Rezultati vas "kolju", gospodine Bakarec.
Pa, taman i da Vam oreol nad glavom sija.
A ne sija...
Preporuke:
108
46
10 sreda, 17 decembar 2014 01:19
Gradska vlast
Ovi iz ''novog'' DSS misle da su mnogo lukavi, pustili ovog Bakareca da napada jednog srpskog mucenika Seselja koji 12 godina nije bio u Srbiji... Izadjite iz gradske vlasti gospodo iz DSS pa delite moralne lekcije...
Preporuke:
97
66
11 sreda, 17 decembar 2014 01:29
Boško
Međutim, gospodin Šešelj sebe prikazuje kao anđela nebeskog. Da li je gospodin Šešelj nebeski anđeo? Nije.

Šešelj je izgubio svaki kredibilitet kada je napravio koaliciju sa Miloševićem dajući lažni kredibilitet vlastima u Srbiji da su "patriotske" a na kraju izdali su Srbe na celom Balkanu.
U devetom minutu snimka (9:01), gospodin Šešelj za gospodina Vučića kaže: "ali, u političkim govorima on je znao da bude još ekstremniji od mene".

"mančurijski kandidat" je radio ono što mu je "posao" da prikaže Srbe kao genocidne a najveće dostignuće mu je kada je pretio sa skupšitnske govornice nekoliko dana pred Srebrnicu da će "oni" "za svakog Srbina ubiti 100 muslimana".

Ova izjava je ekstremnija od svega zajedno što je Šešelj zajedno nalupao, ali činjenica da Vučić nikada nije prozvan od
- Nataše Kandić, Sonje Biserko, žena u crnom
- tribunala u Hagu
- srpskih bosanskihh i hrvatskih tužilaca za ratne zločine

"mančurijski kandidat" je zaštićena zverka.
Preporuke:
99
14
12 sreda, 17 decembar 2014 01:33
Dragoslavić
Hvala Bakarecu. Nadam se da će Šešelj o ovome ozbiljno da razmisli pa da krene sa patriotskim blokom frontalno na aktuelnu vlast.
Preporuke:
70
28
13 sreda, 17 decembar 2014 02:03
Oliver Kromvel
Šešelj je politički spam,cela njegova karijera političara je obilovala nedoslednostima,prostaklukom i manipulacijom.Nema tu nikakve taktike kako neki veruju on se nudi Vučiću i ta saradnje bi možda u nekom momentu i jednom i drugom odgovarala,Šešelj je najstrašnije pljuvao po Miloševiću pa mu nije smetalo da proda predsedničke izbore i za nagradu uđe 1998 u vladu i to tek kao zamena za Vuka i njegov SPO koji su bili prvi pik.Meni je sasvim jasno šta ovaj čovek radi,vrlo je promišljen,hladnokrvan i proračunat u svojim nastupima.Šešelj je otvorio sve moguće frontove sada je na to bio prinuđen za to postoje sasvim racionalni razlozi,obnova SRS teče sporo stranka ne napreduje,Šešelj nije izazvao klizište u Vučićevoj stranci,jesu radikali malo porasli ali njihov domet je 5% do 7% plafon,zbog toga Šešelj sada ide žestoko.

SNS-Vojislav Šešelj tu igra jasnu igru,Nikolić je glavna meta to i Vučiću odgovara ima i on svoje ambicije u pogledu rušenja Nikolića ali tu postoji još jedan faktor.
Preporuke:
75
43
14 sreda, 17 decembar 2014 02:10
Oliver Kromvel
Različit odnos prema Tomi i Aleku ipak ima dublje korene koji nisu samo političke već na neki način i lične prirode da nekažem emotivne.Toma Nikolić je u SRS došao kao već formirana ličnost,zreo čovek i predsednik neke male NRS i praktično se ujedinio sa Šešeljom politički,njega Šešelj nije stvorio on ga je samo oblikovao i politički uzdigao,iako u potpuno podređenom položaju Toma je ipak uživao neke privilegije za razliku od ostalih,na kraju krajeva Šešelj ga je uzeo za kuma a kasnije i za zamenika predsednika stranke ali ga je uvek držao u podređenom položaju,to je na kraju puklo što se i očekivalo.Sa druge strane Vučić je Vojino političko čedo on ga je praktično stvorio i podigao iz političkih pelena,sigurno je u dubini duše ponosan na njega jel je uspeo sve što ovaj nije probio je mnoge političke barijere i procente,uzeo je vlast a zadržao je i dalje Šešeljeve manire i retoriku u svakom pogledu to je ta škola,Šešelj i dalje veruje da može da politički dominira nad njim.
Preporuke:
59
27
15 sreda, 17 decembar 2014 02:19
Oliver Kromvel
DSS-mislim da je ovde Šešeljeva igra malo dublja i proračunatija,nema to veze ni sa Rusijom ni sa SRI kao osobom ili njenim izjavama.Ja lično mislim da Šešelj idalje igra na kartu Koštunice,treba biti pošten pa reći da se Koštunica nije povukao on je samo izveo politički manevar gurnuvši ispred sebe Aligruduća jel ipak bilo je nadrealno da i dalje vodi stranku kada ona zadnjih 10 godina konstantno nazaduje.Šešelj mu pruža logističku podršku i spreman je još žešće da udari na SRI čija pozicija uopšte nije ružičasta i u mnogo zavisi od Mladenovića i Beogrdskog odbora koji je najvitalniji deo stranke.Koštunica je najavljivao državotvorni pokret međutim taktički se ućutao ja lično mislim da će pokušati na sve moguće načine da povrate kontrolu nad DSS-om i u tome će im pomoći Koštunicin trgovac Šešelj.

SPS-oni imaju zbog čega da se brinu,stranka im ipak opada lagano ali opada,Šešelj ima adut Miloševićevu podršku i to će kada dođe do kampanje obilato koristiti,može da povuče deo glasača.
Preporuke:
42
25
16 sreda, 17 decembar 2014 02:19
Jos jedan "Tribalac"
kad se Seselj vratio rekao sam sledece: Za Sandu sumnjam sta je, ali za Seselja sam siguran sta jeste.
Preporuke:
38
11
17 sreda, 17 decembar 2014 02:22
Djuka
Seselj proracunato radi, a ovo sto pise Bakarec je zalopojka. Seselj zeli da obnovi politicku snagu stranke i postane najmocniji covek u zemlji. Da bi to uspeo potrebno mu je prisustvo u sredstvima masovnog informisanja, medjutim vlada medijski mrak. Taj mrak treba probiti. Dveri su uspele da dodju do dve predizborne emisije na RTSu pritiscima i mitinzima ispred te kuce. Seselj je dobio odredjeno vreme tako sto je igrao na hrvatsku mrznju I nije pogresio iako su se trudili da ga sto vise eskiviraju. Napadajuci Tomu, opet se delom probio. Da je napadao Vucica niko ne bi preneo. Sad igra na Vucicevu sujetu.Sto se odnosa prema DSS tice, Seselju odgovora da nestane kao direktan konkurent I radi na tome, jer ima snage. DSS bi danas bio slabiji od 3% i da nije bilo rascepa I da su svi ostali.
Preporuke:
42
25
18 sreda, 17 decembar 2014 02:28
Oliver Kromvel
Dačić ima zbog čega da bude nervozan,koalicioni partneri su mu kao vrbov klin pouzdani trpi atake Šešelja koji može da mu odvuče deo tvrdog jezgra što bi za njega bilo fatalno.Njegov veći problem je Vučić,poput Šešelja on je veliko zlopamtilo i nije Dačiću oprostio poniženje koje mu je ovaj priredio kada mu je iznudio premijersko mesto van svake logike,Vučić je progutao kuvanu žabu ali će vratiti Dačiću sa kamatom a deo te igre je i Šešelj,to što ga do sada zbog banane i koferčeta nije uhapsio je samo zato što Vučiću treba politička forma,kobojagi koalicija neželi da se sav teret prelomi preko njegovih leđa,Dačić je korisni idijot.

DVERI-Šešelju su oni genralno nepoznanica,sa njima igra toplo hladno iako nema on nikakvu ozbiljnu nameru da sanjima sarađuje,jednostavno je procenio da su ipak respektabian politički faktor,da to glasačko telo nije njegovo i da nemože da ga napada i da mu više odgovara neko krhko primirje dok malo ne prouči situaciju bolje i spremi novu taktiku.
Preporuke:
40
8
19 sreda, 17 decembar 2014 02:40
GoranZemun
Posle početne euforije, nakon Šešeljevog izlaska iz aviona i "strahovitih" najava i očekivanja, može se reći samo "cvrc". I to jedno malecko "cvrc".
Razjareni Šešelj ne riče, već prede pred Vučićem. Napadi na Tomu su mu samo performans, da bi donekle sačuvao karakter svog bezobrazno-cirkuzantskog nastupa, po kome je poznat i brendiran. Naravno, on želi Tomino mesto, do Vučića.
Srećom po nas, ozbiljne patriote, taj balon se ubrzano ispumpava i uskoro će se jasno pokazati, da je opreznost Sande, po pitanju Šešelja, bila i više nego opravdana. Prepoznaje se, što je Bakarec naopisao, da Šešelj, Tom i Vučić pripadaju istom rodu i familiji političkih životinja i da njihovim ekosistemom vladaju samo razularene "vrednosti".
Zato, molio bih, sve vas, radikale i vaše radikale radikala, odnosno naprednjake, da prestanete da glumatate antagonizam, koji se u napadima na Sandu, jasno očitava kao jedinstvo. Žena se i ne trudi, a raskrinkava vas.
Preporuke:
59
37
20 sreda, 17 decembar 2014 03:00
Djuka
2.

Jedini ko je ocuvao dobar deo snage su Dveri, iako je sigurno I njih oslabio povratak Seselja. Sanda je daleko slabiji igrac od Seselja, dok bi Dveri pruzile daleko veci otpor I manje slabih tacaka imaju nego DSS koji vuce repove iz proslosti. Uz to Dveri odmeravaju svaku rec prema SRSu I ostavljaju karte otvorenim dok ih je Sanda bocnula prvom prilikom I dala povod Seselju koji je jedva cekao. Vodeci ljudi Dveri su vise puta naglasili da nisu ugovorili koaliciju sa DSS, vec samo saradnju po odredjenim pitanjima, I da zele saradnji I sa radikalima sto je vrlo mudro. Zasto bi rizikovali sa slabasnim DSSom kad sa SRSom mogu do 10%, naravno ako se zadovolje njihovi interesi. U politici vlada pragmatizam. Bakarec moralise, I to lazno.  Seselj ako govori nedosledno to ne znaci da ne radi u interesu Srbije. Moralu nema mesta u politici. Ako neki vladar na nemoralan nacin otera zapadne okupatore I vrati Kosovo, neko bi mu zamerao? Politika koja se gnusa pragmatizma je opasna po naciju.
Preporuke:
27
37
21 sreda, 17 decembar 2014 03:19
Mile Bre
@ Realno
A šta mislite kad će se to g. Vučić "okrenuti Rusiji"? A verovatno je i Vama jasno da će i sam g. Vučić biti slabiji bez g. Nikolića i drugih prišipetlji? Teorija da se g. premijer štedi, je prividna. Kad "sazri" otpašće.
G. Šešelj je dokazao, dovodeći i svoj život u pitanje, da je privržen Srbiji i narodu. Pokazao se uspešan i u tom ozloglašenom Hagu. Posle Haga, uspeo je da uzburka i obruka i Hrvatsku i evropske institucije pa i šire. VELIKI POLITIČAR, koji smišljeno ide protiv okupatora i neprijatelja Srbije.
Preporuke:
46
24
22 sreda, 17 decembar 2014 03:34
Za i protiv
Da samo kratko opisem sadasnjost i hipoteticku, blisku buducnost.
Apsolutno ne postoji niti jedan jedini politicki faktor u Srbiji koji ima imalo subjektiviteta, ili jos i bolje - kontinualnosti u stavovima i delovanjima. Pitanje je samo ko se vise isprostituisao i na koji nacin. Gradacija ide od sofisticiranog laganja i izjava koje vredjaju elemntarnu inteligneciju maloborjnih gradjana (koji su u tragovima i lako prebrojivi), dok besprekorno se uklapa u profil barem njih 50 %. Ova strategija, cini se ispravno, tretira gradjane teskim glupanima! Druga krajnost je ovo sto gospodin Seselj demonstira - manje ili vise, istinito doduse, insistiranje na prljavom vesu oponenata. Ovde se ne cilja na budjenje pravde, vec na potpirivanje najosnovnihih nagona, a kranji cilj je osvojiti sto vise na dza-bu!Ova strategija racuna na uspavanog divljaka u coveku.
Ostatak, koji se nalazi izmedju ovih krajnosti dace podrsku onoj opciji za koju proceni da ce im vise doneti. Njima, ne gradjanima.
Preporuke:
17
8
23 sreda, 17 decembar 2014 04:29
NEMANJA-RADIKALIMA
Licno sam pri stavu da ove podele unutar slabog evrosketpicnog bloka i napadi nisu dobrodosli,i ne treba trositi snagu i opterecivati se prosloscu.Ali ste ga vala preterali fest,i iznosite takve budalastine i dizete Seselja u nebesa kao da je svetac,e pa nece moci da jedan svetac gaji dvoju djavola.

@Observantes
Deklerativno da,ali je valjda svakom na svetu danas postalo jasno da ici u Eu i pricati da si patriota prosto nejde.Moza je islo pre par godina,mozda smo i tad ziveli u zabludi.Ali posle svega sto vidimo da se desava,stvar je jasna.Voleti svoju zemlju i biti patriota i nacionalista,a svesno preneti nadleznost svoej drzave na neku uniju i slusati glas Evropskih birokrata a ne svog naroda prosto nejde zajedno.Za mene su sve stranke koje su protiv EU i evroskepticne patriotske.To ne znaci da ja smatram da je SRS savrsen,uf daleko bilo imo bi da pricam do sutra.Ali patriotizam SRS ne dovodim u pitanje ni malo.Ma nemoj Seselj je od Boga dobio dozvolu da etiketira koga oce,
Preporuke:
27
7
24 sreda, 17 decembar 2014 04:30
nemanja
a njega ne sme niko.Prosla su vremene zakona iz kunjihe srs i sps i ace vucica.Ima da kaze ko sta hoce i kako hoce.Za razliku od Seselja koji se ponasa kao da je dosao iz kafane,neki ljudi u svojim komentarima ipak biraju reci i ponasaju se.Sto se ne moze reci za Seselja.@KKSDSS i SRS nisu bile na istom putu 2003 godine.Licno pre seseljovog dolaska,nikad nisam ni procito ni pomisli da jedan DSS-dosmanijlsiki kako ste ga vi srpski socijalisticki radikali tada zvali i SRS opste pricali o zajednickoj vlasti.Ali ajde da verujem Seselju,ali napominjem SRS I DSS su tad bile na razlicitim stranam.I sad kad su bile na razlicitim trebale su da se ujedine,danas kada nema posebnih razloga grebete nogama i rukama da se to ne desi.Logika?Nista a?drugi put?Sto se tice te 2008 DSS I SRS su vece bili dogovorili i za vlast u beogradu,i poceli su pregovori za vladu.I onda je sps izdo,i sad je i za to kriv Kostunica.Ma kako da ne,za sve je kriv.
Preporuke:
31
12
25 sreda, 17 decembar 2014 04:33
nemanja
@bili
Kad je taj DSS tako los,zasto vam je bio dobar 2008 godine kad ste sa njim hteli da pravite i vladu i vlast u beogradu.Cak ste kao vecinski partner hteli kostunici da date premijersko mesto 2007 godine?Znaci losi dosmanijsli dss,a gle cuda vojvoda izadje iz zatvora i kaze da je i 2003.2007 i 2008 nudio tom izadjniku Kostunici saradnju ?pa vi srpski radikali definitivno volite izadjnike.Izadjnike gajite ko pelcere pa ih lansirate na mesto predsednika drzave,i sa izadjniciam ocete da pravite vlast.

@dragan
a kako SRS ima moralno pravo?70% clanstva vam je danas evrofanitcnije od LDP-ovaca?99% bivsih saboraca na zajednickom projektu velike srbije,danas pozrtvono radi na projetku velike albanije.I vi nekom pricae o moralnom pravu,vi koji ste iznedrili najvece izdajnike u zadnjih 20 godina i vi koji ste saradjivali sa izadjnickom i komunistickom badnitom kako ste mu tepali Slobodanom Milosevice?
Preporuke:
36
13
26 sreda, 17 decembar 2014 04:34
nemanja
@veca vestica
Kako forsiraju?Jel tako sto koalcije dveri-dss-srpski intelektualci nije objavljena ni u kuriru,informeru ni na jednoj televiziji sa nacionalnom frekvencijom?jel tako,ili mozda imate neki drugi pokazatelj?prosvetlite me molim vas,gorim od zelje.

@cmok toronto
a mesec dana posle dolaska Seselja svi zapadni mediji (blic se utrkavac)pisu o Seselju?znaci zapadni i vucicevi mediji pricaju o Seselju,Seslje je patriota ti isti mediji pisu o Sandi ona je izadjnik.Vau,da nisam ovu logiku ukapiro ne znam kako bi dalje ziveo.Iz minute u minutu je blic izvestvao o doceku seselju,bio sam na doceku i sve to sto je blic propratio ni sam nisam primetio.

@gradsska vlast i opstina Titel,Bajina Basta i svuda gde je interes da srpski radikali i njihovi pobratimi prave vlats.

Zasto nick vam ne glasi ovako,mnogo je prikladivljiji?
Preporuke:
29
10
27 sreda, 17 decembar 2014 08:16
Ovo je iskren tekst
A nadam se da je i onaj Šešeljev intervju bio iskren kada su ga dosta pitali o Rusiji i Južnom toku. Ovde je ipak reč o borbi za biračko telo. Eno već se piše da se Nenad Popović nudi Vučiću. A Šešelj njega ističe u odnosu na Sandu kao što i Aligrudića ističe.A i sam se preporučuje Vučiću.Voja se još nije probudio iz haškog sna.Sanda i njeni su najpatriotskiji i najrusofilskiji deo DSS.No Šešelj cilja opet na primitivce i neobrazovane zbog masovnosti,dok je DSS još uvek salonski. A Rusija u defanzivi. Ne valja! Ne znam kako će se dogovoriti. Ali ako se ne dogovore ništa od cenzusa. Sada je jasnije zašto Voja voli da maše praznim pištoljem po studiju ili da proziva Hrvate, a Sanda više tipuje na ustav i neutralnost. Sa Švabama i Amerima to ništa ne pomaže...
Preporuke:
33
7
28 sreda, 17 decembar 2014 10:47
gavrilo
Neko ođe lijepo napisa da je srbin Srbinu VUK!I to je to kosovsko prokletstvo koje nas prati kroz cijelu istoriju.Nisu ni stari grci bolje pisali o našim precima:samo se svađaju i piju!Tako je i šešelj produk svih naših nataloženih gena:na jednoj strani genije na drugoj neverovatno odvratan i sujetan do krajnosti!U politici mora biti sve onako kako on kaže ali zato i prolazi baš tako kakav je!Ima tu svega kao bosanski lonac, samo nema zajedničke i ujediniteljske pameti, nema sabornosti.Kada bi toga bilo ne bi mi ni imali što sada imamo:Nikolića i Vučića koji su zasjeli na tronu izdajstva bez bilo kakve opozicije a ti ostaci ostataka kakvi su bolje i da ih nema!Mislim da u srbskom Rodu više nije problem ni Alek,ni Vojvoda,ni mrtav Đinđić:problem je sam srbski Narod koji je izgubio svoju vertikalnu nit, izgubio i dok je iznova pronađe možda će i sam nestati!Zato nije čudo da u srbskoj Sparti stoluje mafijaš nad mafijašima u srbskoj Atini sijede separatisti a u Beogradu najgori od najgorih...
Preporuke:
28
2
29 sreda, 17 decembar 2014 10:53
anta
Još jedna priča iz obimnog romana pod nazivom Deveta rupa na svirali i dobrovoljni odlazak u Hag
Preporuke:
14
25
30 sreda, 17 decembar 2014 10:56
dobro se držao u Hagu
Genije destrukcije, ali barem ima petlju.
Preporuke:
30
6
31 sreda, 17 decembar 2014 11:26
Sutjeska i Neretva
Jedino ŠEŠELJ odje je pošten.on se u tom hagu držo kej svi komunisti pred kraljevim žandarima prije rata a što jer je ispravan u duši i za socijalnu pravdu.svi ostali su protivu radnika.jedino što ne valjamu je one kokarde i bradurine.a ovi BAKAREC se istetoviro i on da vodi partiju koj i SANDRA.samo ŠEŠELJ more protiv ovije imperijalista i njijevi domaći slugu
Preporuke:
19
28
32 sreda, 17 decembar 2014 11:33
Ruzica Vujovic
Ako je gospodinu Bakarecu stvarno stalo do patriotskog bloka morao bi pomenuti i ne manje katastrofalne pogresne procene i greske DSS koje su dovele do potpunog marginalizovanja patriotskih, anti-EU stranaka.

Takodje, DSS nije iskoristio Seseljev povratak da jasno i glasno osudi Haski tribunal kao instituciju koja sudi srpskom narodu i istoriji, kao i monstruozni skandal sa drzanjem jednog Srbina preko deset godina u istraznom zatvoru. Zasto to nisu ucinili, zasto nisu pozvali svoje clanove da pozdrave srpskog mucenika, pa bio on i politicki protivnik?

Ovaj svadjalacki i "ja pa ja" ton DSS se ne razlikuje mnogo od takvog istog tona gospodina Seselja, s tim sto se za Seselja moze imati izvesno razumevanje, buduci da je vise od 10 godina bio izlozen torturi.

Mislim da trenutno Dveri daju mnogo bolji primer kako se radi na formiranju patriotskog bloka.
Preporuke:
19
25
33 sreda, 17 decembar 2014 11:47
SR JUGOSLAVIJA
Po patriotizmu se sa Šešeljem malo ko može meriti. O petooktobarskim pučistima da ne pričamo...
Preporuke:
42
19
34 sreda, 17 decembar 2014 11:48
Sceptical Woman
Razmišljam nešto...Hag ga oslobodi optužbe, on se izleči, prilagodi svoje stavove i ideje novom vremenu i okolnostima, i mi ga izaberemo za novog predsednika Srbije.
Preporuke:
18
10
35 sreda, 17 decembar 2014 11:58
Sutjeska i Neretva
Druže ŠEŠELJ brate i prijatelju odbaci te kokarde i dražinovce privati se radničke pravice i podrži penzijonere i sva JUGA će stati iza te.ovi svi ostali ko mutaviduvaju utu nacijonalističku tikvu i zato druže nema radničkije plata i pemzija.samo se buržuji bogate.podrži brate da se omladina zapošljava u našijem fabrikama ane da se tetovira
Preporuke:
14
20
36 sreda, 17 decembar 2014 12:13
Dragoslav Simić
Šešelj je čovek od zadatka.Čiji je uistinu igrač mnogi već znaju,ostalima će trebati vreme kao i mnogima koji čak i danas misle da je Tito najveći sin.VŠ da želi mogao bi Vučića da rastavi na froncle.Ali Vučić je bio glavni Blagajnik SRSa,tako da je istorija SRS/SNSa, je i istorija iznuda,prevara,prodaja i razbijanja.Vučić je upućen u sve Šešeljeve tokove "ispod žita" i Šešelj će svim svojim umećem raditi na rasturanju bilo kakvog patriotskog okupljanja.VŠ iako je političar,njega vlast ne zanima(dva puta unovčio pobede preko "blagajnika").Njega isključivo zanima da on bude jedini autentični predstavnik srpstva,kako bi istinsko SRPSKO STANOVIŠTE ostalo pusto i šešeljevski oblaćeno.U svakom slučaju Šešelju želim zdravlje i dug život,kao što i svakom srpskom rodoljubu želim da sa srpskog stanovišta sagleda Šešeljev učinak za državotvornost naroda.
Preporuke:
33
18
37 sreda, 17 decembar 2014 12:20
Gregor Samsa
Nebojša, ne budi sumannut...:)
Preporuke:
12
15
38 sreda, 17 decembar 2014 12:22
Đuka
@Sceptical Woman..... To je mogao da uradi i da ne ide u Hag i imao bi podršku SAD-a, poput vašeg milog DSS-a. Izdajom bi pljunio na godine lične žrtve i odricanja koje ne može da ponudi čovek bez čvrste volje i uverenja. Koje su lične žrtve podneli vaši lideri? Dok su oni rasprodavali zemlju, slali generale u Hag, šetali se po svetu i upravljali fondovima, Šešelj je sedeo u zatvoru. I kome treba da verujem?
Preporuke:
27
11
39 sreda, 17 decembar 2014 12:34
Sutjeska i Neretva
Druže DRAGOSLAVE a što tebi smeta TITO.pa jel se omladina za vrijeme TITE tetovirala. jes ti služio JNA jel se smjelo tamo javno tetovirati.a ŠEŠELJ je druže ispravan.a ovi BAKAREC i SANDRA bi da se omladina tetovira i da neradi ništa a dje je plata a dje staž to druže BAKARACA ni brige nije
Preporuke:
9
23
40 sreda, 17 decembar 2014 12:47
marlon
rece cecin sin preneki dan na proslavi punoletstva kada mu je alkohol odvezao jezik, da je arkan ziv i zdrav... mozda uskoro dobijemo i neke nove informacije o slobi pa cemo na sceni imati istu ekipu koje su bile americki izvrsni producenti sa slicnim likovima iz hrvatske i bosne za proces rasturanja bivse sfrj pod radnim naslovom: zivela srbija....
Preporuke:
7
18
41 sreda, 17 decembar 2014 12:54
Dragoslav Simić
Druže "sutjeska i neretva".Kada vam je to uveden internet u kusturičinom podrumu?.
Preporuke:
23
4
42 sreda, 17 decembar 2014 13:03
Sceptical Woman
@Djuka

Ne znam odakle Vama ideja da je meni DSS mio? Nisam član DSS, nikakve veze nemam s DSS.
Preporuke:
14
1
43 sreda, 17 decembar 2014 13:03
Forever Jang
Radikali su poslednji koji nekome mogu držati lekcije o izdaji i veleizdaji. Iz njihovih redova su se izlegli izdajnici "kapitalci".
Preporuke:
25
20
44 sreda, 17 decembar 2014 13:25
Agent
Ako se av av pominje kao izdajnik, najveći medijski manipulator i lažov u smislu predizbornih obećanja koji drži lopove u Vladi jel to napad ili pohvala. Ako se najavnjuje konsolidacija stranke i protesti na proleće koji treba da obore Vladu i dovedu do prevremenih izbora da li je to napad na vučića? G. Bakarec da li ste pažljivo pogledali sve što je g.Šešelj izjavio od kad je došao u Srbiju i da li ste sve to dobro uporedili, analizirali i ocenili?
Preporuke:
20
6
45 sreda, 17 decembar 2014 13:32
Agent - besmislice g. Bakareca
Kad govorimo o takvim izjavama, g. Šešelj takođe previđa da ga najnovija izjava o Zoranu Đinđiću svrstava rame uz rame sa kolegom, vojvodom Nikolićem, koji je poznat po nehumanim izjavama o Đinđiću i Ćuruviji.

A što da žali đinđića? Đinđića može da žali porodica ili neko ko je imao ličan odnos sa pokojnikom. Za mene je đinđić čovek koji je usred bombardovanja dok su nas zveri zasipale osiromašenim uranijumom i kasetnim bombam, ubijali našu decu i uništavali nam zemlju sedeo i razgovarao sa nato glavešinama.
Preporuke:
31
6
46 sreda, 17 decembar 2014 13:36
Agent - besmislice g. Bakareca
Kad već govorimo o veličini u politici, nije naodmet podsetiti da je na izborima 2012. godine, DSS osvojila 7% glasova, SRS- 4,6% a Dveri 4,3%. Na izborima 2014. godine DSS je osvojila 4,2% glasova, Dveri -3,58% a SRS- 2% glasova.

Rezultati izbora su promenjivi, nekad si na vrhu nekad na dnu ali je borba neprestana. Gledajući rezultate izbora od početka višestranačja u Srbiji 90'tih naovamo dss je politički patuljak u odnosu na srs.
Preporuke:
21
10
47 sreda, 17 decembar 2014 13:40
Agent
Prvo da podsetim da su Dveri i DSS 18. novembra formirali patriotski blok.

Ajte malo pogledajte zvanična sapštenja dveri i izjave čelnika pa porazmislite da li ste se dobro izrazili. Potpisan je sporazum o pet tačaka oko kojih se dveri i dss slažu. Potpisani sporazum se smatra kao nešto što je začetak patriotskog bloka ali ne i definitivna stvar oko kojeg nema daljeg razgovora.
Preporuke:
20
8
48 sreda, 17 decembar 2014 13:44
"Opozcija" da je svaka vlast poželi?!
Uvijek sam pisao da "takvu opoziciju" svaka vlast treba da poželi kakva je "opozicija" u Srbiji.Svađaliće, pljuvači,ko rogovi u vreći, misle da samo oni imaju poamet, da samo oni imaju političke strategije, viđenja, da imaju saveznike a da su drugi bez vizizije, bez pameti i znanja o bilo čemu i na kraju imaju rezultat da ispadaju najgore budale u svakom pogledu, uvijek kratkih rukava i nogavica i nikada vlast.Uvijek sam to pisao, uvijek i opet se potvrđuje da sam u pravu.Sa takvom "opozicijom" Aleksandar Vučić će vladati još najmanje 20 godina pa i više.Pa neka vlada onaj ko zna, ko ne zna, neka se laje.
Preporuke:
10
7
49 sreda, 17 decembar 2014 13:45
as
Odlican tekst, do detalja precizan i konkretan
Seselj je ocigledno izgubio kompas, posebno sto nudi Vucicu saradnju ako se okrene Rusiji a pljuje DSS koji je vec za Rusiju.
Preporuke:
20
18
50 sreda, 17 decembar 2014 13:53
Agent
Znamo i da je SRS bila ekstremna ne samo u političkim govorima, nego i u političkom delovanju.

A dss i dosmanlije nisu?
Preporuke:
17
9
51 sreda, 17 decembar 2014 13:55
dete
Uglavnom tačno, osim onog delića da Nikolić i Šešelj sliče. Baš naprotiv, Vučić i Šešelj su vrlo slični, tj. Vučić i svojom fizionomijom i stavom podseća na Šešelja i to je ono što se Šešelju dopada. Ipak je on samo čovek i njegovoj sujeti odgovara da veruje da je iznedrio jedno "enfant terrible" što Vučić suštinski nije. On je jedan starmali glumac. Šešelju Dveri smetaju jer sva trojica zajedno nemaju u sebi ni zrno duhovnosti, a ono što čovek nema, a shvata da ljudi cene, zna da zasmeta. I da nažulja.Kao što ziloti žuljaju jedan deo SPC. Što se tiče Sande, tu je muška sujeta proradila, kao i kod drugog Voje koji uteče glavom bez obzira. Ovih dana je aktuelan album sa sličicama fudbalera. Kakav bi posao napravio neko ko bi pustio u prodaju album sa sličicama političara u Srbiji. Jedini problem bi bio u koju ekipu da smesti neke od njih. Lično bih sa takvim sličkama rado igrala tapke.
Preporuke:
20
8
52 sreda, 17 decembar 2014 13:57
Sutjeska i Neretva
Druže DRAGOSLAVE ja živim na trećem spratu u stanu koji mi je TITO omogućijo da zaradim sa mojije deset prsta, a ti i tvoje bradonje nemerete ni podrum obezbjediti omladini nego samo tetoviranje i nacijonalizam a tu vam pomažu i ovi popovi kao i imperijalisti i domaća buržoazija
Preporuke:
12
20
53 sreda, 17 decembar 2014 14:06
sjajan je mr seselj
covek je preziveo sve jade i uzase haga i preziveo
veliko postovanje
Sta radi srbija
prvo do ovih izobra je imala vise od 50 partija i sve su to mafiice
onda sada je samo jedna
a koja je to partija
nekakva van parlamentarna pa onda ne samo da je usla nego osvojila vecinu i sada vodi zamlju sa para meta super mega omega pravom
i sustina je
navac je odnesen a teret je prebacen na sve te u penzii i ko jos radi za saku dinara ili nizasta
pricom ekonomija nema veze sa politikom su
sve pare iznete i krediti pokradeni
i dalje se pricaju bajke
sta kazu kinezi
u kini je bezplatno skolovanje
menadzment firmi je u vecini priivatan
i zdravstveno osiguranje je besplatno
saobracaj i industrije u velikom usponu
i sada je N1
srbi to su ljudi neljudi
pozdrav za kineze i mr seselja
xinnien kuailie he shangdan kuaile 2015
Preporuke:
9
11
54 sreda, 17 decembar 2014 14:07
Agent - besmislice g. Bakareca
Međutim, gospodin Šešelj sebe prikazuje kao anđela nebeskog. Da li je gospodin Šešelj nebeski anđeo?

A gde i kad je on sebe tako uzvisio? Da ne preterujete malko g. Bakarec? g. Šešelj je vodio nadčovečansku borbu 12 godina protiv višestruko jačeg protivnika i pobedio. On ima crno na belo da je inteligentan, istrajan, neumoran, borben, obrazovan, beskompromisan borac za SrBsku nacionalnu ideju.... svega toga je g.Šešelj svestan, zašto bi glumio lažnu skromnost? Šta od ovoga ima gđa Rašković - Ivić? Da li ona ima sve ove odlike, ako poseduje sve ove odlike da li ih poseduje u istoj kao g.Šešelj, da li ima crno na belo dokaz za to? Možda vas i ceo dss i samu gđu Rašković - Ivić žulja činjenica da ako bi se birao lider patriotskog bloka onda po svim odlikama to mesto pripada g. Šešelju? Ali je onda sujeta na vašoj strani, jer boljem od sebe nećete da priznate vođstvo??? Ako je tako onda niste borac za nacionalnu ideju već politikant ličnog interesa???
Preporuke:
24
7
55 sreda, 17 decembar 2014 15:14
Neša
Sve dok političari budu želeli da žive od politike (NERADA) otimaće se za fotelje (NERADNIČKA RADNA MESTA) i za te potrebe upotrebljavati i zloupotrebljavati sva raspoloživa oružja jer "cilj ne bira sredstvo". U svim Srbijama i Jugoslavijama u proteklom veku uvek se najbolje živelo upravo od politike tj. nerada. Vremenom fotelja (neradničkih radnih mesta) sve je manje, novca takođe, pa je logično da je borba žustrija, bezobzirnija, bahatija, prizemnija, odvratnija, ljigavija... To je posledica našeg geostrateškog položaja - svima smo zanimljivi kao plen zbog prirodnih resursa i kvalitetnih ljudi (njegovog nepolitičarskog dela) do kojih mogu doći samo porobljavanjem, vojnim, ekonomskim ili drugačijim, a za šta su neophodni insajderi. Upravo ti poltroni spremni su na sve zarad dobrih mesta u debeloj ladovini gde se bogovski živi od nerada. Njima su bitne samo njihove guzice za koje se bore preko grbače naivnog radnog naroda koji rmbači za mizeriju "dobrog" života.
Preporuke:
14
0
56 sreda, 17 decembar 2014 15:15
Srbin
Bakarec je dao dobru analizu Šešeljevih govora po povratku iz NACIFAŠISTIČKOG ANTISRPSKOG KAZAMATA,osim dela koji se odnosi na Šešeljev odnos prema Đinđiću.
Zoran Đinđić je učestvovao u spremanju "osnovane optužnice" protiv Šešelja da bi HAŠKIM DŽELATIMA izjavio: "Evo vam ga i NE VRAĆATE GA VIŠE" gde je Šešelj proveo 12 (dvanaest) godina pod perfidnom i "sofisticiranom" torturom USA EU nacifašista i zlikovaca. Zato bi svaki drugi iskaz Šešeljev o Đinđiću bio licemeran i licemerno sračunat.
Ostavite to da je Šešelj "dobrovoljno" otišao u Hag. A koji izbor je, U ONOM VREMENU I ONIM USLOVIMA, imao KADA JE HAG POSLAO ZAHTEV ZA NjEGOVO HAPŠENjE I IMAO "OPTUŽNICU"?
Pa Đinđićeva vlast izruči HEROJA S.Miloševića, i pored narodne odbrane, pa bi se tada tako desilo i Šešelju. Danas je klima u narodu drugačija: NAROD je sit EVROPEJSKIH PREVARA od evropskih bitangi i "naših" bitangi i jajara.
Preporuke:
20
2
57 sreda, 17 decembar 2014 15:22
MJ
Zaboravili ste da kažete da je Šešelj rekao da četnici kolju ustaše zarđalim kašikama za cipele, kao i da je pištoljem pretio taksistima i studentima. A i na suđenju u Hagu je psovao u direktnom prenosu.
Sve u svemu, svako ko je: mlad, lep, obrazovan, tolerantan i vaspitan u građansko-demokratsko-pravoslavnom duhu neće na izborima da glasa za SRS ni za Šešelja.
Ja nisam, pa hoću.
Preporuke:
10
19
58 sreda, 17 decembar 2014 15:36
legitimno-poželjno
Da nacrtamo Bakarcu u čemu je kvaka:
SRI je bila (verovatno i ostala) velika DOS-ovka, Vučić nema niti je imao veze sa DOS-om - jeste sa dosovcima što ga je i odvelo u izdaju, a Nikolić je nevažan - efemerna pojava, kolateralna šteta Tadićevog sunovrata, izdajnik bez trunke integriteta!
Znači, zamandaljena su i vrata i prozori prema bivšim prvacima i prvakinjama DOS-a - apsolutno legitimno-poželjno!
Preporuke:
12
16
59 sreda, 17 decembar 2014 15:42
...
"Koštunica mora da ostane predsednik DSS. Bez njega na čelu DSS ne vodim sebe u stranci“, izjavio je za Danas Nebojša Bakarec, član Predsedništva i Izvršnog odbora DSS.
Danas, 19. 3. 2014.

Bez suvišnih reči.
Preporuke:
21
5
60 sreda, 17 decembar 2014 15:54
Slavomir Srpski, pogled iz zemunice
Stavio sam lonac na vatru i dodao drva da jac plamti i sada se vracam dnevniku: danas,17.12.2014, citam i divim se slepcima: biju se DSS i SRS ko ce biti veci Rus. Jednima je i Vucic dobar ako nabije kozacku subaru na glavu, a drugima nije zbog karaktera. Eto nevolje, pa kada nemamo cime da merimo, hajde da merimo po mri Rusije: doci ce kazaci da nas oslobode pa je bolje biti najveci Rus u Srbiji.

Elem, dok cistim lulu promisljam da prave racun bez krcmara- Rusija se povukla pred jacim i Balkan je sam, lizu rane sa Tusrcima pa nam kazu: upravite pogled na Bosfor ako cete cevke gasovodne! Jerbo nemaju pare, rublja pala, recesija na pomolu! Uh, koliko sve drugacije od situacije pre Socija i bacenih para na igrice, da im se i zapad (za)divi! Moze, i mi da se divimo, ali rubalja nema, Rusije nema ovde, a mi moramo gledati u Tursku na bosforu! Elem ipak ostaje nam Kina: glasacu za stranku koja zeli u savez sa Kinom! Nazdravlje!
Preporuke:
5
13
61 sreda, 17 decembar 2014 16:07
nit ovo nit ono
Čudan je taj Nebojša Bakarac, bez nekih naročitih ambicija u svojoj stranci, bez želje da se izdigne nekim značajnim doprinosom, bez preuzimanja dodatne odgovornosti da postigne nešto više i bolje ALI zato sve zna o drugima, drugim strankama, nelojalnoj konkurenciji, anđelima i demonima među onima sa kojima bi da (ne)sarađuje!
Ništa konstruktivno nije izjavio, napisao i kao takav - patriotski luk nit će jesti nit mirisati!
Preporuke:
18
12
62 sreda, 17 decembar 2014 16:10
Nikola
Šešelj anđeo nebeski? Ko je to tvrdio? Takva konstrukcija se prvi put pojavljuje u ovom tekstu, s tim da Nebojša Bakarec pokušava drugima da je stavi u usta.Dalje, Šešelj objašnjava kako su oni 15 godina mogli biti u SRS i šta se kasnije desilo, na to se Bakarec ne osvrće nego izvlači neke svoje zaključke koji se ne baziraju ni na čemu...Dalje, postoji velika razlika izmeću "ekstremiste" (pogotovo kada se misli na negativan kontekst, što ne mora uvek biti) i "ekstremnog govora", a ovde postoji priznanje jedino o tome da je Vučić bio ekstremniji.Ako se ja, na primer, zalažem da se silovanje kažnjava kaznom zatvora do 2 godine, a neko drugi bude od mene ekstremniji i traži za isto delu kaznu do 5 godina zatvora, to ne znači ni da je on ekstremista, a pogotovo ne ja.To je jednostavna logika, ali šta to zanima gospodina Bakareca koji unapred već zna kakav tekst želi da napiše bez obzira na činjenice.
Preporuke:
19
5
63 sreda, 17 decembar 2014 16:11
Jovan T.
Ovaj tekst služi samo da zamuti vodu i unese dodatnu neslogu. Veoma loš potez gospodina Bakareca.
Preporuke:
19
13
64 sreda, 17 decembar 2014 16:37
sasa 076
Šeki je ono sto je oduvek bio cirkutant omiljeni opozicionar koji je debelo naplatio svoje sebovanje, zato sad za Vučka radi prljav posao i blati Sandu
Preporuke:
16
18
65 sreda, 17 decembar 2014 16:37
Miroslav
Pratio sam suđenje (snimke) Šešelju i ostajao budan do tri ujutro, a poslije u sedam na posao. Bilo mi je veoma drago kada je došao u Srbiju. Međutim moram da priznam da se potpuno slažem sa analizom Nebojše Bakareca, jer sam i ja sebi, nezavisno od njega, postavljao slična pitanja. Sigurno nemam intelektualnu snagu dr. Vojislava Šešelja, ali znam da posjedujem dobar nivo logičkog rasuđivanja i da sam moralna ličnost. Davno sam naučio da inteligencija i moral nisu isto.
Preporuke:
16
19
66 sreda, 17 decembar 2014 17:47
Marko
Slažem se u potpunosti sa Srbinom.Čemu to zgražavanje nad,kao nehumanom,Šešeljevom izjavom da se radovao Đinđićevoj smrti.A je li bio human Đinđićev poziv NATO-u da nastavi bombardovanje Srbije i time ubijanje srpske dece i građana,rušenje svega onoga što su generacije u Srbiji stvarale.Je li bila humana poruka Kurvi del ponte"vodite ga i ne vraćajte više"Humana je i poruka "kom je do poštenja nek ide u crkvu,a ne u politiku".Humano je bilo i izručenje Miloševića na Vidovdan.Humano je bilo i slavlje i baloni u Beogradu kad su ubijenog Miloševića dopremili iz Haga.Tad se nije oglasio g.Bakarec jer su to bili njegovi iz DOS-a.Šešelj je kao i uvek samo bez dlake na jeziku,iskren i zna reći "popu pop,a bobu bob"
Preporuke:
15
2
67 sreda, 17 decembar 2014 17:57
@Miroslav - nit ovo nit ono
Pa ako vam je stalo do morala a vi idite u crkvu reče jednom omiljeni političar sadašnje samozvane prve dame patrijotskog bloka.
Ironija sudbine ili sudbina ironije je da DOS-ovci opet kolo vode, mute vodu - nema tu ni morala, ni inteligencije, a Šešelj će ući u legendu kao trn u oku i Kurti i Murti!
Preporuke:
15
6
68 sreda, 17 decembar 2014 18:24
Rđosav
... sujetan je, i uvredio ga je njen stav spram njegove nehumane izjave "da je i dalje ponosan na to što se radovao ubistvu Đinđića". A gospođa Rašković Ivić je tom prilikom odgovorila na pitanje novinara agencije Beta: "Gospodina Šešelja, izjave poput one da se raduje što je Zoran Đinđić ubijen ne kvalifikuju za saradnju sa DSS".
- i ja sam se mnogo obradovao kad su roknuli Đikija, i nikad nisam revidirao stav. A smatram se velikim humanistom. I altruistom. Šta ćemo sad?

- drugo, odnos prema Đinđiću i - s druge strane - Miloševiću - jeste lakmus-papir za identifikaciju "drugosrbijanaca". Ovim se i Bakarec (očekivano) prikazuje kao pripadnik "Demokratskog Bloka" (drugosrbijanci) - uostalom, DSS je dva puta - u dža ili bu situaciji - odlučio da pripada Drugoj Srbiji. Konečno.

- i treće, DSS treba da nestane, definitivno. I - fala Gospodu Bogu (čuj mene ateistu!) nestaće.

- i poslednje: za Šekija više ne glasam, zbog njegovog inadžijskog i zatucanog antikomunizma.
Preporuke:
15
15
69 sreda, 17 decembar 2014 18:26
Peter RV
@Agent - besmislice g. Bakareca
Odlican komentar!
Bakarec ,ocigledno, pokusava da se vrati u DSS kao 'eminans grize' i da dovuce natrag Kostunicu. Dvije neoborive cinjenice, ne prave nikakvi utisak na njega.
Prva- da je Seselj dokazao da je uzorni patriota srpski i da njegove mane su blijede prema njegovom zrtvovanju za dostojanstvo i ponos Srpstva. Kad Seselj kaze da je protiv EU i za savez sa Rusijom, ima li neko ko moze da mu ne povjeruje?
Deuga cinjenica jeste, da SRI treba jos da dokaze gdje stoji u svemu ovome. Jedna je stvar napisat u programu da je njen DSS 'euroskeptican' i da zeli da se'okrene' prema Rusiji- a sasvim druga stvar je djelovat u tom smislu.
Dok je ovo Seselju neobavezno, Sanda bi morala da se 'kompromituje' u nekoj slici sa Putinom, da bi bila ubjedljivija. Zasto to ne uradi, bas sad kad je Putin napadnut sa svih strana? Sto ceka? odobrenje neke ambasade?
Ovako, padace uvijek sumnja na nju da zeli da sjedi na dvije stolice, kao i njen predhodnik.
Preporuke:
19
8
70 sreda, 17 decembar 2014 19:27
Miljan Damjanovic
...Bakarec, resio da stavi na papir par recenica... Oni koji smatraju da je u Srebrenici izvrsen genocid daju sebi pravo da komentarisu POBEDNIKA (Seselja)!
Preporuke:
20
3
71 sreda, 17 decembar 2014 19:31
MP 1
podrzavam generalno DSS, ali ta saradnja sa Rusijom ...Do sada RUsi su kod nas podrzavali razne negativce, podzemlje,
evo i Ivicu Dacica sto je skandalozno, mislim da njihova uloga u srpskoj stvarnosti u poslednjih 25 godina NIJE bila uvek dobronamerna. Zato mislim da je Kostunica (usprkos sporosti, neobavestenosti) imao pravo sto je zagovarao politicku NEutralnost, samo NEutralnost odbija i Ruse i Anglosaksonce a obe ove struje imaju dosta uticaja na stvarnost u Srbiji pa je zato ova ideja ozbiljno potisnuta. Mislim da saradnja sa Rusijom treba da bude umerena.

MIslim da je Seselj i NEdorecen i lukav;

Zalazem se da se preko javnosti izbori promena u zakonu o dobrotvornim fondovima gde se mora znati ko finansira dbrt. fondove. Posebno u slucaju D. NIkolic. Ovaj fond ima mnogo zloupotreba i treba ga zatvoriti. Sem toga Nikolic stalno ulazi u konflikt interesa. On kao predsednik NE moze da bude i lobista za privatni fond svoje zene. Cist konflikt interesa i vrlo losa poruka.
Preporuke:
12
6
72 sreda, 17 decembar 2014 20:24
Jasna
DSS je uveo Srbiju u okupaciju zajedno sa njihovim zutim partnerima Djindjicem,Cedom ,Cankom,Dinkicem...sa kojima su potom sproveli pljackasku privatizaciju i slomili kicmu Srbiji.
Jos imaju obraza da se jave!
Preporuke:
18
18
73 sreda, 17 decembar 2014 21:32
Leteća glavorazbijajuća četnička cokula
Šešelj je politička krntija, izraubovana olupina koju treba otkotrljati na sabiralište sekundarnih sirovina, tamo pretvoriti u furdu i rashodovati.
Duhovni otac najvećih političkih konvertita u istoriji Srbije! Slaba je vajda što ih se odrekao. Sad se ponaša ko "žalostan otac nemoguće dece".
On mora u manastir, da okajava svoje grehe.
Jer greh je neizmeran: svaki srpski dom u kojem se pojavi ili spomene nakot koji je izašao iz njegovog "šinjela", opoganjen je i oskrnavljen. U svaki takav dom po izlasku sotone treba pozvati sveštenika i osveštati ga.
Veliki deo tog prokletstva pripada Šešelju.
Neka mu Bog podari zdravlje! I daleko mu lepa kuća.
Preporuke:
19
24
74 sreda, 17 decembar 2014 21:42
MP 1
Ako se neko generalno slaze sa DSS-om ne znaci da podrzava pljackasku privatizaciju! Nisam njihov port parol niti clan, imaju svoje greske i za to treba da su politicki odgovorni.

Pljackanje Srbije je pocelo sa Milosevicem i njegovim ljudima. Nije bilo kraja njihovoj bahatosti, haranju mafije Srbijom devedesetih. Posle 2000e sada vec jasno moze da se prepozna ko je za sta odgovoran, samo kada bi mediji bili iskreni.

Ni sam Seselj nema problema sa tipovima kao sto je Miskovic i slicni; Nije se zapitao kako su stekli imovinu; Izgleda Radikali ne pitaju za poreklo imovine sem kod onih koji im nisu po volji (trenutno) Vrlo je to prevrtljivo i NEkonzistentno;
Na prozivke sta je ko uradio treba da odgovore oni koji su uzimali ucesca u pljacki, primanju mita, i slicnim mesetarenjima.
@ jasna, vi kao da ste dezurni "napadac" na sve neistomisljenike; Steta sto tako usko vidite i pisete;
Preporuke:
12
10
75 sreda, 17 decembar 2014 22:38
Anonimus
Shvatili smo - autor velića DSS. Ali, ako Srbiju treba DSS da vadi, onda neka propadne odmah.
Preporuke:
14
13
76 sreda, 17 decembar 2014 23:00
Posmatrač
Meni se čini da je SPS Ivice Dačića svojim "zaokretom" 2008. godine dosta uticao na osnivanje SNS - kad mogu Oni što ne bi mogli i Mi.
Preporuke:
7
2
77 sreda, 17 decembar 2014 23:03
Billy the Kid
kome gosn Nemanji

1 Član sam OO SRS mestu sa tri slova.
2 Po ubeđenju komunista. Uostalom Šešelju je predato odlikovanje Zjuganova... Komunisti visoko cene angažovanost V.Š. protiv doskorašnjeg W.O. V.Š. ima doprinos da se pokojni W.O. usmrdi i demontira.
Levičare širom sveta ne zanima njegova četnička parada već hrabar sukob sa zapadom.
3 Sada o T.N. sa kojim sam doveden u uzročnoposledičnu vezu
Ranije, davno, ovacije T.N. i A.V. na njihovom skupu u S.C. propratio sam tako što sam otsedeo dok su se dizali ćetnici i masa zapomagalo kroz himnu. To nije moja himna! Tada nisam bio u SRS. Pomenute sam prozreo pre svih u SRS i prezirem ih više od Voje Šljive.
4 Opet se pitam hoćemo li uspeti u reformisanju. Naši OK! Obraz NO!
5 Jasno kažem da je DSS politički pirat a puč 5.10. terorizam a zaprašivanja NATOa po nama uz dozvolu Voje Šljive GENOCID.
Ko mi uzvrati neka počne od kraja. Čik!
Preporuke:
6
3
78 sreda, 17 decembar 2014 23:14
Observantes
@NEMANJA-RADIKALIMA, ti si jedno pedeset dimenzija ispod teme koju komenatrišeš. Jes bre, nejde, nejde. Nego mi nije jasno kako takvi kao ti uspevaju u životu. Namestili vam antisrpski humus pa ste organoleptički istog mirisa. Ukus me neinteresuje. A vi to jedete. I pevate li pevate. Pevaj bre. Da te obavestim , nisam radikal, nisam miloševićevac. Ja sam Srbin. To što su Milošević i Šešelj deo mog koordinatnog sistema nije moja želja. Ponuda je unikatna i britko omeđena zahvaljujući monopolu dvojice nabrojanih za jedno i najvažnije, tebi koji to ne možeš da spoznaš. Većina čipovanih i linearnih koji misle da "misle". E njima si blizak. DŽaba ti dalji, svaki sledeći pokušaj da postaneš suprotno! Limit. Ovim reptilima od Srba poručujem da uvek mogu biti kao oni, predmet, nameštaj. Problem je u tome što oni ne mogu biti ja. I to boli sve one koji su se odbili od zida koji se zove "Observantes"!
Preporuke:
8
9
79 sreda, 17 decembar 2014 23:19
@leteca cetnicka cokula
Izgleda da je tebe ta leteca cokula pogodila direktno u glavu!
Preporuke:
7
3
80 četvrtak, 18 decembar 2014 02:24
Turas
Ne mogu da ne pomenem značajan utisak koji ostavlja Bakarčev komentar . Da li je važnije Šešeljeva lična preokupacija bivšim saradnicima (Vučko , Toma)ili stvaranje patriotskog Fronta u Srbiji ,jer moramo priznati da je u Srbiji "tesno" za preživljavanje .Čudi me da O.Kromvel naseda na lukavi Bakarčev komentar ,ubacivanje razdora sa lepo upakovanim floskuliranjem :g. Šešelj , g. Vučić . Što moram priznati odaje malicioznost sa finim manirom .
Gospodo komentatori prednost u svim političkim kretanjima u Srbiji ima stvaranje patriotskog bloka . Iznad sitnih mešetarenja i "mudrih"analiza ; zašto Šešelj čini ovo a ne ono, i da li je SRI preletač ili patriota...Zar nije to draga braćo Srbi malo otužno ? Zar nije Srbija - pitam VAS SVE komentatore na NSPM - zaslužila da se SAMO NjOJ posvetimo !? Pozdravljam "Fristajla" , "Observantesa"...Sve one koji su razumeli Bakarčev komentar kako sam ga spomenuo. Jer on je takav i to je žalosno . Drugačije se ne može tumačiti .
Preporuke:
11
6
81 četvrtak, 18 decembar 2014 05:04
Novosadjanin
Kako neko iz DSS-a moze da kritikuje politicku proslost Seselja? Sta je DSS iznedrio sa Djindjicem, Labusom, Dinkicem, Draskovicem, Ilicem? Setili se Rusije davne 2009. godine. Bravo
Preporuke:
13
8
82 četvrtak, 18 decembar 2014 09:11
blekdzek
SRS je bez Seselja nula od stranke, od vrha stranke, dole da ne pricamo. DSS je za njih univerzitet.

DSS ima grehe iz proslosti ali ovi sto tvrde da nista nisu uradili za srpske interese i da su izdajnici su jasno i glasno: djubrad i uskostranacki sljam! odgovorno stojim iza toga. Ne radi se tu o strankama i pojedincima, vec o principu da treba priznati i podrzati svakog ko makar nesto uradi za ovu drzavu jer to je primer buducim generacijama, politicarima i sl.
Preporuke:
9
18
83 četvrtak, 18 decembar 2014 23:31
fristajlo
Turas

Gospodo komentatori prednost u svim političkim kretanjima u Srbiji ima stvaranje patriotskog bloka . Iznad sitnih mešetarenja i "mudrih"analiza

Očito je da smo- manjina.
Rekoh nekoliko puta do sad- nije nama dogorelo...
Mnogi ovde učestvuju samo sa jednim razlogom- da leče povreljenu sujetu, ko zna kad, gde i od koga. Nije njima do Srbije, u kojoj su svi jednaki; oni hoće da se pitaju; čim nije tako- neće nikako.
To je naš problem broj 1- ne postoji svest o tome u kolikoj smo opasnosti, mnogi se još uvek nadaju nekom čudu- da će se provući sami za sebe.
Ne postoji osećaj pripadnosti i solidarnosti. I dalje se cepamo "na atome", i na svaku naznaku da će bar dve frakcije da se opamete- gomila grakće o izdaji, kolaboraciji sa Vučićem, manama i sumnjama...
Srpska posla.
Rajsovo prokletstvo nas stiže...
Preporuke:
4
3
84 petak, 19 decembar 2014 02:42
nemanja@billy
Ne znam sta ste hteli da kazete time da su vam strane cetnicke pesme i da ste levicar.Ali,ono sto je bitno je sledece.Ja nevodim u pitanje ni SRS ni Voju Seselja.Bio sam i na mitingu,redovno pratim rad SRS.Delim misljenej da T.Nikolic i Seselj jedini mogu oslabiti SNS I Aleksandra Vucica.I naravno navijam za to.Nego dovoim u pitanje presudjivanje Seselja o patrotizmu.On sebi daje moralno pravo da deli lekcije ko je patriota a ko ne,ne kazem da ne sme daleko od toga.ALi izlgeeda da mu to lose ide pocevsi od svojih najblizih pa preko Milosevica i Kostunice.Kad je odlazio u hag svi znamo sta je govorio za DSS.Sad kad se vratio ljudi koji su tad vodili dss u ozbiljni ljudi sa kojima se moze pricati,a danasnji DSS vucicevo maslo.Vucic ako pridje rusiji je pozeljan,a sanda koja vec uveliko zagovara poziciju prema rusiji je los partner.Sto se tice DOS-a,i Dodik je bio antiratno rasplozen,dosao na vlast zbog EU a ne zboga glasova a naroda,a danas je na pravoj strani?
Preporuke:
2
3
85 petak, 19 decembar 2014 02:51
Nemanja@Observantes
Vi i ja nismo zajedno cuvali ovce ispod Durmitora,neke kulture bi mogli uneti i obracati se meni kao i ja vama sa Vi.
Kazete odbili od zida zvani Observantes.Da bi neko kao ja odbio i povukao od takvog zida potrebno je da taj neko me razijbe argumentima,ili barem jednom dobrom polemikom.Nit vise recenica,nit ste manje rekli to kod mene ne pali.Sebi dajate za pravo da dalite etikete ko je pravi Srbin,a ko je Srbin sa limitom.A da li ste ikad sebe preispitali?Pocnite od sebe,pa nekome drugom koga nikad niste videli dajte psiholosko-intelektualni profil.

Ali nemojte da mi ovde drobimo,odgovorite vi meni kratko i jasno na postavljeno pitanje.Zasto je DSS-dosmanijsli izadjici u prosloj deceniji tri puta bili pozeljni partneri,a danas nisu?Ako je Sanda Vuciceva,pa zato,ja vas podsecam na siroku lepezu uvreda i etiketa od nesposnobnoog do izadjnika koje je Seselj tada rekao za Kostunicu.Pa ipak vama danas nije problem da kazete da biste bili sa njim u vlasti 2008 samo da je on hteo.
Preporuke:
4
5
86 petak, 19 decembar 2014 11:05
Dragan Marković
Pažljivo sam pročitao i tekst g-dina Bakareca i većinu komentara.Ja ću otvoreno reći da sam se radovao njegovom povratku očekivao od g-dina Šešelja da u skladu s godinama pokaže makar malo "državničke" mudrosti. Ovako, nema velike razlike između njega i Nikolića ili Vučića. Svi su ekstremni u nekom pogledu. Ne trpe kritiku ili drugo mišljenje. Sa druge strane pogledajmo istini u oči. SRS je bio vlast(doduše kraće direktno, DSS takođe. SNS vodi Srbiju u raspad. Za vreme čije vlasti se bolje živelo? Dajmo šansu g-đi Sandi Rašković-Ivić. Verujem da je to nova šansa(ako ne i poslednja) za ovu Srbiju.
Preporuke:
3
7
87 petak, 19 decembar 2014 11:46
@Vladan Markovic
Ma sta nam naprica!
Preporuke:
6
0
88 petak, 19 decembar 2014 13:49
atena
Gospodin Bakarec, uostalom kao i cela Srbija, cini mise, zaboravlja nekoliko vaznih stvari. Politicki (socijalno pitanje) program patriotskih stranaka je toliko razlicit da je nemoguce naci najmanji zajednicki sadrzilac. DSS gaji surovo kapitalisticki, a SRS socijalisticko popularisticki pristup ekonomiji. Glasaci i simpatizeri SRSa su niz svetlosnih godina udaljeni od profila koji DSS kao stranka, a njeni rukovodioci narocito uopste razumeju. To su toliko udaljeni svetovi da ih je nemoguce i shvatatiti, a kamoli pribliziti. G.Seselj se obraca (a jedino njima i moze) pristalicama SNSa koji do uhlebljenja jos nisu dosli i koji, ukoliko nisu visoko plasirani na listi cekanja za neku beneficiju, mogu da se vrate u okrilje SRS-a. Samo ta primitivna Srbija moze biti ciljna grupa strategije koju sada Seselj sprovodi, te drugom estremu, odnarodjenom i kvazi elitistickom DSSu ne moze ni koristiti ni stetiti. A DSS kako vidim, jos uvek ne razume profil glasaca u Srbiji.
Preporuke:
6
4
89 petak, 19 decembar 2014 13:59
Umpalumpa
DSS-ovci uporno traže šansu za Sandu. Međutim, nismo videli ništa novo i kreativno ni od nje ni od DSS-a od kako je Koštunica njih napustio. Bakarec se poziva na "doslednost". Ni reči o koaliciji DSS i SNS u Beogradu, iako svi znaju da je to razlog Koštuničinog odlaska. Ni reči o tome da je Vučićevo uslovljavanje opstanka ove koalicije izborom Sande prelomilo da upravo Sanda bude izabrana za predsednicu DSS. Iz koalicije sa SNS u N. Sadu, "dosledni" Sandinisti nisu izašli. U Mionici su u predizbornoj koaliciji sa SNS. Najzad, gde je ono najavljivano Sandino obilaženje mesnih odbora? Umesto toga, jedan Sandin odlazak na Kosmet, a potom priznanje da 50 odbora ne postoji. Napustio ih još jedan odbor u Vojvodini, a oni saopštavaju "nije baš ceo odbor". Šešelj svakodnevno obiđe nekoliko svojih mesnih odbora, bolestan od raka, s opstrukcijom pluća i pod temperaturom od 39 stepeni. Sanda izdaje saopštenja preko interneta. Svuda gde mogu, DSS-ovci su ušli u koaliciju sa SNS-om.
Preporuke:
8
2
90 petak, 19 decembar 2014 14:42
Shone
Iako je ovaj tekst gotovo apsolutno tačan (u smislu istinitosti podataka i teza), i iako u svojoj suštini on i nije napadački već ima težnju za pomirenjem i saradnjom, ipak se plašim da će objavljivanje ovakvog teksta biti kontraproduktivno po obe strane.

Jednostavno, od momenta Šešeljevog povratka pa u narednih par nedelja bili smo svedoci skoro pa svakodnevnih napada na SRI i to u daleko većoj meri, i formi, nego na vlast što je apsurdno. Naravno, bilo je i ponekih odgovora sa druge strane ali ipak manjeg intenziteta. I to je trajalo sve do onog saopštenja pokrajinskog odbora DSS-a u kome se apeluje na trezvenost i sabornost. Setimo se samo reči, parafraziram, "ako mi ovde na KiM jedni druge doživljavamo kao braću i saborce nije u redu da vi iz Beograda terate drugačije". I nakon tog saopštenja strasti su se smirile. Niti je Šešelj prozivao DSS, niti obrnuto. Plašim se da će se sada ponovo otvoriti novi talas međusobnih udara.

A ko profitira od svega toga? Isključivo Av Av i njegovi.
Preporuke:
4
6
91 petak, 19 decembar 2014 15:02
Umpalumpa
Evo, DSS-ovci su upravo podneli "lukavo proračunatom" i "nedoslednom" Šešelju svoj proglas o Republici Srpskoj. I on je potpisao, uz Radetu i Krasića.
Preporuke:
5
1
92 petak, 19 decembar 2014 19:09
...
U Osijeku su Srbi danas osudjeni na ukupno 138 godina zatvora
, Ivanovicu i Risticu i Srbima na KiM se sudi za takodje izmisljene zlocine kao rezultat Vucicevog Briselskog sporazuma, dakle lov na Srbe nesmanjeno traje decenijama a mi nasedamo na spin i skretanje paznje na manje vazne stvari, dok Srbija nikad zaduzenija, nikad besposlenija
Preporuke:
4
1
93 petak, 19 decembar 2014 21:47
Bob
Gosn Bakarec.

Sram te bilo.
(Sram bilo i radikale, ali znamo odavno da ta skupina ljudi ima manjak mozga na raspolaganju.)

I šta sad mi da radimo tatu gospodine? Aj kaži, patriotski genije, šta da se radi, mi što čekamo da se vi svi ujedinite, da se nešto uradi od ove bedne zemlje?
Preporuke:
4
5
94 petak, 19 decembar 2014 22:36
nemanja@Umpalumpa
istih tih kolacija.Kolicija u Beogradu je napravljena u junu mesecu ove godine,a Sanda je na celo DSS dosla pre par meseci.Znaci nije problem kako Seselj moze sa SNS-ovcima cestitim i posetenim da bude na vlasti u Titelu i Bajin Basti ,ali je problem sto DSS to radi.Ma nemojte kazti,sto bi rekli moji sremci.Smesno i toliko izlazani vise argumenti,da meni nije jasno kako vam kao papagajima ne dosadi da ponavljate.

A sad malo o obilsku odbora.Vojislav Seselj sigurno nije obisao ni jedan mesni odbor,mislim to ja jako neozbiljno da predsedik jedne stranke obilaze mesne odbore.To vas diskredituje svake dalje polemike,znaci da niste bili u stanju da propratite sta je Seselj sve obisao.Ali ja cu vam reci.Seselj je obisao gradske i opstinske odbore u Sabcu,Novom Sadu,Leskovcu,Zrenjaninu,Kikindi,Kovacici,Loznici,Somboru.Drzao je tribinu u Indjiju i Mladenovcu.To je obisao za ovih mesec dana i stvarno mu svaka cast,i neka ja navijam da razbije SNS.
Preporuke:
0
3
95 petak, 19 decembar 2014 22:37
Nemanja@Umpalumpa2
Svko vidi ono sto zeli da vidi.Najkreativnije sto sam zeleo da vidim od DSS posle debakla na zadnjim izborima,jeste da se srpska evroskepticna politicka scena ujedini.Niz intelektulanih gromada koji su stali ispred DSS-Dveri mi je dovoljan dokaz da ta grupa oce i moze da menja srbiju i da jeste alternativa.Sta je kreativno kod seselja,sto vas provincijlace zabavlja svojim monolozima gde politicare u srbiji nazvia idiotima i curkama?Sto ne znam koje reci hvale da iznes na racun Vucica,to je jako kreativno nema sta.

Vi iznosite jednu staru podskocicu koja je vec postala i dosadna,neka smo se na nju smejali neka bili zabrinuti a danas je toliko prevazidjena da prosto morate raditi na necemu drugome.Sanda i ljudi oko sande nisu naprvili koalciju u Beogradu,napravili su je ljudi oko Aligrudica.Oni su podrzali Nikolica,oni su napravili kolacije sirom srbije.I sad ti koji su pravili koalcije su ispli neki glavni sinonim za razbijanje istih.A Sanda koja nije ucestvovala u njima je branilac
Preporuke:
1
5
96 petak, 19 decembar 2014 22:37
nemanja@Umpalumpa
Sto se tice Sande ona je obisla je Kosovoske odbore,Novi Sad,Sabac,Sid,Vlasotnice,Vranje,Kragujevac,Sremska Mitrovica,Uzice,Pozegu,Bajinu Bastu,Nova Varos,Priboj,Prijepolje i Kraljevo.Prisustvoala je tribinama na Novom Beogradu i Novom sadu koja je organizovana povodom prisajedinjenja Vojvodiene Srbijji.I ko je ise obisao opstinskih i gradskih odbora,da vas cujem?Jel vas nije sramota da pricate i iznosite neistine koje ne znate?Ili se vodite onim,ja moram nesto kazti,pa makar to bilo nesto bezveze.

Inace DSS nije samo Sanda kao sto je Seselj SRS.Milica Raadovic,Andreja Mladenovic I Milenko Jovanovc takodje drze tribine i obilaze opstinske i gradske odobre.Evo pre par dana je Milneko obisao opstinski u Indjiji.A da radikali nesto obidju bez Seselja,pa pre bi se zemlja otvorila.

PS.Komentari su zamenjeni ovaj sto je prvi na redu treba da bude drugi.
Preporuke:
0
5
97 subota, 20 decembar 2014 14:42
Umpalumpa
@Nemanja
Nisam političar, pa možđete da tolerišete kad se neprecizno izrazim. Nisam političar, ali sam birač. Međutim, sva naša rasprava je u ofsajdu.
Glavni problem je sledeća činjenica:
Gde god je DSS-u bilu moguće, danas je u koaliciji sa SNS-om.
A ovo, Nemanja, ne možete da opovrgneta.
Preporuke:
3
1
98 subota, 20 decembar 2014 15:33
nemanja@Umpalumpa
Nikada se necu ni truditi da opovrgnem nemoguce.To je apsolutno tacno.Cak sta vise,tamo gde DSS nije trebo SNS-u(kao npr.Beograd) on se tu nalazi.Ali te odluke su iskljucivo odluke lokalnih odbora.Znate vi ste do 2012 godine imali uglavnom svuda na lokalu vlast DS-SPS pa cak je i DSS bi u mnogim mestima.Naravano rezultati su bili katastrofa,i 2012 na lokalnim izborim narod je trazio promene i DS je dobio mnogo manje glasova i sta je DSS mogo da uradi da dozvoli opet da da bude u kaolicijama sa DS I SPS?U mom mestu je DSS usao sa JS I SNS na vlast,ali vrlo brzo je napustio tu vlast i danas su vlast SNS,JS I SPS.Ali i SRS se nalazi svuda na vlast gde moze sa SNS-om,e sad sto je SRS na izborim 2012 dozieveo fijasko pa ih nema skoro nigde to je neka druga stvar.Ali u nekim opstinama je vlas i sa DS I SNS-om.Ali sve to ne mozete korisiti kaoa argument da DSS nije opozicija SNS-u,oni su njima idoloska opozicija.Vi znate za koga je Dacic glasao na predsednikim izborima 2012,a znate za koga
Preporuke:
0
3
99 subota, 20 decembar 2014 15:34
nemanja@
je Kostunica.I gle cuda Kostunica i DSS nisu usli u vlast sa SNS-om,a SPS je i jos je dobio premijera.Iako je DSS zasluzan za pobedu Nikolica,i kasnijim razvojom dogadjaja na politickoj sceni.I sad se pokusava iz petnih zila pokazati kako DSS interesuju samo gradske i opstinske funkcije,a taj isti DSS je galantno odbio svaku promenu ideoloskih razlika sa SNS i ulaza u vlast na centralnom nivou.

Osporavanje necijeg opoziconarstva sao zato sto je na lokalnom nivou sa nekim na vlasti je jako neozbiljno.To cak ni Seselj ne zamera i ne pravi na tom pricu,on iznosi nebuloze bez ikakvih dokaza da je Sandu postavio Vucic.Ali da zamera DSS sto je na vlasti u lokalnu sa SNS,to ne radi.A kako i da radi,kad u jedno pet opstina su i oni sami sa njima na vlasti.
Preporuke:
2
3
100 subota, 20 decembar 2014 15:44
Umpalumpa
Da rezimiramo:
DSS (iz doba Koštunice) zaslužan za dolazak Tomislava Nikolića na vlast.
DSS (nakon odlaska Koštunice) ušao je u postizborne koalicije sa SNS-om gde god je mogao (mislim da je u NS u koaliciji sa SNS još u doba kad je Koštunica bio na vlasti).
Sanda je uoči pobede na izborima u DSS obećala punu autonomiju lokalnim odborima kad su koalicije u pitanju i rekla da je DSS "ideološka opozicija" SNS režimu.
Nedavno je DSS u Mionici ušla u predizbornu koaliciju sa SNS.
Šta je to "ideološka opozicija", ako je svuda gde je u realnosti moguće ostvarena politička koalicija?
Meni to liči na: krademo zajedno, ali mi imamo ideju da nije u redu što vi kradete tamo gde mi ne možemo sa vama.
Preporuke:
3
1
101 subota, 20 decembar 2014 16:38
Umpalumpa
Da rezimiramo i o SRS.
SRS se tokom trajanja Tadićevog režima utrkivao sa SNS da napravi lokalne koalicije sa DS.
Šešelj se već preporučuje za koaliciju sa SNS. Na lokalu, kao i DSS pravi koalicije sa SNS. Za republičku vlast ima samo jedan uslov SNS - da odustanu od EU.
Isto kao DSS i SRS bi saradnju sa Rusijom. Naravno, ni reči da li bi Rusi išta više ozbiljno radili sa Srbijom, a kamo li da li je Rusija išta u stanju ozbiljno da uradi na Balkanu.
Šešelj vređa predsednicu DSS, Bakarec mu uzvrati pišući da je nedosledan i proračunat, ali DSS Šešelja pripusti da potpiše zajedničko saopštenje o zaštiti R. Srpske. I Šešelj se odazove.
Oh da, za razliko od "ideološke opozicije", Šešelj zastupa "ideologiju srpskog nacionalizma".
Sve sami ideolozi, blago nama.
Preporuke:
3
1
102 subota, 20 decembar 2014 20:06
nemanja@Umpalumpa
Koliko je stvarno Kostunica i DSS zasluzni sto je Tomislav Nikolic dosao na vlast,to je vrlo diskutabilno.Ali jedno je sigurno Kostunica je svoje glasace i clanove pozvao da glasaju za Nikolica.Nikolic je u prvom krugu dobio oko 980 000 glasova,a u drugom krugu je dobio 1 500 000.I sigurno je da u tih skoro 600 000 glasova koje je dobio u drugom krugu ima glasaca i clanova DSS koje je Kostunica.Licno ja nisam glasao za Nikolic,nisam izaso u drugom krugu.A zasto nisam iako sma smatrao da je Tadic loc,jeste sto su pre drugi krug vec bila dogovorena identicna vlada kao sto smo je imali od 2008-2012 godine.I nisam opste zeleo da ucestvujem u tom jednom haosu,bio sam razcoaran sto je ovaj narod i posle teske 4 godine opet birao Tadica i Dacica da nam kroje sudbinu i vode drzavu.I bilo mi je drago sto je Nikolic pobedio,ali da sam bio nessto preterano srecan nisam.Ali su dve stvari vrlo bitne.Prva narod je zasluzan sto je Nikolic izabran,iako bi se slozio sa Seseljom da narod nije glaso za
Preporuke:
1
1
103 subota, 20 decembar 2014 20:11
nemanja@Umpalumpa
vec protiv tadica.I druga stvar najbitnija jeste da sve odluke koje su bile pre par godina morate gledati iskljucivo iz uslova i prilika koje su tad bile aktuelni.Svi vi koji zamerate Kostunci da je podrzo Nikolica,da li vi po automatizmu mislite da je u drugom krugu Tadic treba da bude pobdnik?Da li i milsite da te 2012 godine iz tih uslova i prilika Tadic bas onako po meri, i da zasluzuje da bude predsednik drazave jos jedan mandat?J

Nisu postizobrne koalciije pravljena na lokalu posle odlaska Kostunice.Lose ste obavesteni.Lokalni izbori su u srbiji bili 2012 godine,i sve te koalcije pa i ova u mom mestu su pravljena za vreme Kostunicinog DSS.Kostunica je otisao posle izbora u martu 2014,a vec tad su sve te koalcije bile dve godine na vlasti.I izbori u Beogradu su bili 2012,i SPS I DS su napravili vlast iako je DSS pozvan u tu vlast,on je odbio to jer sa DS nije imo sta da radi u toj vlasti posle 4 godine katastrofe koju je Djilas proizveo.E sad ovi novi izbori 2014 u Beogradu,
Preporuke:
1
2
104 subota, 20 decembar 2014 20:13
nemanja@Umpalumpa
tada je DSS usao da udje u vlast sa SNS-om iaA ko im nije bio potrban.Price kako DSS ne moze bez vlasti u Beogradu i da im je to sve,a 2012 su je odbili.Pa vidite da mogu,kao sto mogli i godinam pre.Jedina partijakoja je dva puta izlazila iz vlasti je DSS.Nema druga politicke partije,ima SNS koji je raspustio vladu kad je znao da je najaci i da ce moci sam da vlada.Tako da DSS moze svasta da se zameri ali vlast samo po sebi prosto ne moze,praksad je demantovala i pokazala.

Sanda je najavila vecu autonomiju ali u skladu sa postojecim STATUTOM.Po postojecme statutu lokalni odbori imaju pravo da samostalno odlucuju sa kim ce uredjuju pitanje nosenja smeca,gradnje parkica i izbora dobavaljaca za kancelarijski pribor.Lokalna politika i pitanje deponija se mora odvojiti od centralne.Necu se u ni u Beogradu ni u Arilju odlucivati ekonomska politika kojom nas SNS unistava,niti da li ce Srbija izdati Kosovo radi evrope i da li ce uci u NATO.A na drugoj strani dosta dobrih stvari se moze urad
Preporuke:
1
2
105 subota, 20 decembar 2014 20:17
nemanja@Umpalumpa
Kao sto je npr.u Novom Sadu zapoceta cirilizacija Novog Sada.Cirlicne table su stavljene svuda,pa caki na gradske autobuse iako se digla velika buka oko toga.Neka javna preduzeca jako dobro posluju gde su kadrovi iz DSS-a.U beogradu je takodje kulturna scena pocela da gaji srpski identite,a ne izlozbe siptarskih zlocinaca.Videli ste i u SIDU bilo je ovde na NSPM vest da je DSS zabranio neke gej manifestacije kao i prikazivanje navodnih zlocina nad hratima iz Srema.Zasto negde gde nesto mozete dobro urdati,sklanjati se LDP I LSV koji jedva cekaju da budu ne samo na vlati u Beogradu nego svuda sirom srbije sa SNS-om ida odrzavaju sve ovo sto se DSS bori protiv toga.A na centralnom nivou DSS je evroskepticna stranka i tacka.I to je bila i 2008 kad nije usla u vlast sa DS-om,to je bila i 2012 kad nije usla u vlast sa SNS-om i to je i danas.

Isto sto mislim i za DSS na lokalnom niovu to isto mislim i za SRS,to je prosto tako i to je oduvek tako bilo.
Preporuke:
1
1
106 subota, 20 decembar 2014 20:18
nemanja@Umpalumpa
Sto se tice Rusa,oni ce ise uraditi kad ovde nebude prozapadna vlast koja srbiju vodi u EU I NATO.A to izvinite nisu krivci ni DSS,ni SRS nego narodd koji glasa za ove partije.Ako je 2012 glaso protiv Tadica,pa da razumemo.Pa ako se 2014 i upeco na Vucicevo postenje.Ali koje je objasnjneje da posle ovoliko stete i bez ikakave perspektive A.Vucic i dan danas ima podrsku naroda merenu milionima?Ne moze se od Rusa ocekivati nista,ako niste nista spremni da date.Pitajte Beloruse kako saradjuju sa Rusijom,koliko izvoze i kakve kredite i koliko jefitno dobijaju gas.Ali u rusiji je na vlasti proruska politika koja vodi brigu o svojim gradjanima,a ne poslusnici kao u srbiji.

Prvo Bakarec je u DSS samo obican clan,a Seselj je predsendik SRS.Nije isto,on od Sande nije dobio nikakve uvrede.Drugo nedoslednost i proracunost sa ovolikom argumentima(pa makar bili i netacni)nisu isto kao kad Seselj kaze Sanda je curka i ona je Vuciceva.To su ipak dve razlicte stvari.
Preporuke:
1
3
107 subota, 20 decembar 2014 20:22
nemanja@Umpalumpa
Sto se tice ideoloija,tesko nama sa onima koji je nemaju i sa kojima ne znas nikad na cemu si.Sa ldp makar znas na cemu si na neoliberalnom konceptu i podanckoj politici prema EU.Ali sa strankom koja ima toliku podrsku a koja nema program,koja nema ideologiju kao sto je SNS e to je vec veliki problem i nikad ne znate na cemu ste.Pa od 10 milijardi evra koje ce ne znam ko doneti pred izbore,dodjosmo do aranzmana sa MMF koji nam servira uslove kao sto su smanjenje penzija i plata.

SRS ima ideologiju srpskog nacionalizma,DSS ima svoja osnovna nacale demorkatska i nacionalna stranka.ALi ono sto imaju zajednicko je sve popularnija politika u evropi a to je evroskepticizam.I to im je zajednicko,i oko toga bi trebali da saradjuju,ako ne saradnja(koja je seselja pre izbora uvek bila strana)onda makar nenapadanje i vredjanje unutar ovog evroskepticnog bloka.

svako dobro.
Preporuke:
1
2
108 subota, 20 decembar 2014 20:57
Umpalumpa
Nemanja,
Sve jedno je svakom glasaču pa i meni što će "ideologija" Dveri, DSS, SRS ili nekog trećeg biti antievropska, proruska i patriotska. To nije ideološko pitanje, to je pitanje zdravog razuma. Nijanse su u pitanju i "ideologija"pomenutih stranaka je odlična. Međutim, ona nije ostvariva ni sa cenzusom, a ni sa 30% glasova. Ona je ostvariva s podrškom policije, vojske, udbe i snažne domaće privrede. Međutim, ima tu nešto mnogo gore. Patriotska ideologija postaje šarena laža za lokalne partijske kadrove. Mi glasamo za patriotsku "ideologiju" s podrškom intelektualaca, a rezultat uvek bude isti - u vlast opština i gradova sa SNS ili DS uđu lokalni funkcioneri Dveri, DSS i SRS, pa se svi zajedno na našoj grbači zapošljavaju, haraju javnim preduzećima i upravnim odborima, podižu takse i zadužuju sve nas. I još gore - ti isti lokalni funkcioneri patriotskih stranaka se privatno, naročito u društvu koalicionih partnera ismevaju svojoj ideologiji. To traje godinama i sve je gore.
Preporuke:
3
0
109 subota, 20 decembar 2014 21:45
nemanja@Umpalumpa
slazem se ja sa vama oko pitanje ideologija,ne mislim ni ja da je presudno ali je bitno jeste.Slazem se i oko zdravog razuma,samo mi se cini da u narodu Nikole Tesle i Mihajla Pupina jako malo tog zdravog pravog i ispravnog razuma ima.Cak bi se usudiio da dam diijagnozu ovom narodu,a to da je vecinski narod ravnodusan i da je pri stavu da se izborima nista ne moze promeniti.A to su oni 50% koji opstene izlaze,ili onih 70% koji npr.u zemunu na lokalnim izborima nisu izasli.Naravno tu je jedan veliki deo ljudi koji glasa i clan ja partija radi samog licnog interesa,nije im ni zameriti kad vidite kakvo je stanje doslo use i u svoje kljuse.Ali da zdravog ispravnog razuma nema ili ga ima jako malo.A kako pored jeftine zabave a la pink,tabloidnog obracuna sa svakim ko misli druacije,unistavnja normalnih tradicionalnih vrednosti moze i imati.Nije ostvariva sa cenzusom slazem se,ali je ostvariva sa vecinskom podrskom od 50% koja danas izgleda nedostizna.Ali ako izgubimo veru,izgubili smo sve.
Preporuke:
1
2
110 subota, 20 decembar 2014 21:46
nemanja@Umpalumpa
Sto se tice vojske i policije i njihove jacine,ona ce biit jaka koliko bude jaka drzava.A sa ovima sto su dnas na vlasti a koje narod svesno bira ,nama nema ni drzave niti ovih poluga koje vi pominjate.Inace sve te poluge se vode onim ko me placa tome pevam muziku.Ako su na vlasti SNS-ovci oni ce raditi sta oni kazu,nazalost ali to je tako.Videli samo kakavu je besmilsenu odluku doneo Ustavi sud povodm briselskog sporazuma.Sto se tice lokala ja sam vam rekao,i stojim iza toga pitanje rada javnog preduzeca na nivou opstine ili grada treba odvojiti od pitanja kuda ide ovaj brod zvana Srbija.Sklanjanje tih ljudi i bezanej od odgovornosti i samim kolacija sa SNS I DS-om bi bilo jos gore nego kad ulaze u te vlasti.

Vi ste sve lepo napisali,ne bi ja mogao vas nicim da demantujem.Ali postalvja se pitanje sta raditi,a da to ima bilo kakvu mogucnost da se desi.Revolucija bez krvi,ili sa krvi iskreno nije moguca.
Preporuke:
1
1
111 subota, 20 decembar 2014 22:49
Umpalumpa
i stojim iza toga pitanje rada javnog preduzeca na nivou opstine ili grada treba odvojiti od pitanja kuda ide ovaj brod zvana Srbija.

Nemanja,
nikako nije moguće odvojiti ova dva pitanja. Jer kad glasam za patriotsku stranku čiji kapetan i njegovi prvi oficiri znaju kuda treba da vodi ovaj brod, praktična posledica toga bude da oni ne budu na kormilu, ali u moju kuću uđe nekoliko stranačkih pijanih gusara sa patriotskog broda u društvu sa gusarima s izdajničkog broda i sjajno me opljačkaju. Nisam izgubio veru. A i da je revolucija moguća, ona je još veće zlo, to smo imali prilike da vidimo. Hajde, šta vi predlažete da radimo? Da optužujemo Šešelja za bahatost? Da optužujemo Sandu da je ćurka? Da opet optužujemo Šešelja da je proračunat i nedosledan? Koštunicu da optužujemo da je sujetan i "cinculira"? Ili kao Dveri da sve optužimo da su "isti", a onda se nudimo "istima" za koaliciju ili "konstruktivnu opoziciju"?
Preporuke:
3
0
112 subota, 20 decembar 2014 23:11
Umpalumpa
I stranke patriota i izdajnika imaju isti problem. Svi, baš svi, isto i jednako legalizuju istu pljačku na lokalu kroz javne nabavke, službena putovanja, dnevnice, lokalne takse. Kod izdajnika je to još jednostavnije - i stranački vrh se na republičkom nivou isto ponaša. Ko nam garantuje da sadašnje patriote neće biti iste, kad dođu do republičkog nivoa vlasti? Pa Vučić i Toma su bili najveće patriote. Nema te pljačke protiv koje Vučić nije grmeo dok nije došao na vlast. Mahao je robijaškim odelom Dinkiću pred nosom. Sad je ozakonio notare i privatne izvršitelje da pljačkaju narod direktno. A Šešelj? Sećam se njegove rečenice kad je ušao u republičku Vladu - "dok nisam ušao u Vladu nisam znao koliko je Mirko Marjanović pošten čovek". A šta je sve o njegovoj korupciji pričao pre toga. Ni Sanda se nije odrekla konzulske plate radi stranačke doslednosti. Dverjani su od Kolubare primili 30.000 evra i to nisu demantovali nikad.
Preporuke:
4
0
113 subota, 20 decembar 2014 23:36
StankoV
@Rđosav

"- i ja sam se mnogo obradovao kad su roknuli Đikija, i nikad nisam revidirao stav. A smatram se velikim humanistom. I altruistom. Šta ćemo sad?"

Mi nećemo ništa, a Ti se smatraj i dalje, mada bi neki rečnik pomova dobro došao...

„drugo, odnos prema Đinđiću i - s druge strane - Miloševiću - jeste lakmus-papir za identifikaciju "drugosrbijanaca".

Ržosave, nešto Ti logika salabo ide: kad si bre glasao za Šešelja? Jel onda kada je bio protiv Miloševića? Šta ti kaže lakmus? Ili - ko i za rečnik - prevrćeš kako kad zatreba?
Preporuke:
5
2
114 nedelja, 21 decembar 2014 18:07
nemanja@Umpalumpa
Nemogu ja vama nista reci ,i da vas opovrgnem jer ste vi u sustinu sve u pravu.Vi kazete kako niste izgubli nadu,ali ste definitivno izgubili nadu da mozete ista promeniti u ovakvom sistemu koji kod nas danas postoji.Licno i ja sam izgubio da se ne lazemo,ali opete smatram da ako srbija napravi kljucni zaokret u pogledu svoje spoljnopoliticke orijentacije moci lakse da se ispeglaju i sve te nepravilnosti na dole ka lokalu i opstinama.Ali ako vi to ne smtrate,onda se postavlja sustinsko pitanje sta vi dalje mislite da radite i sta je resenje?Znate kritika je dobra,ona je deletvorna,ali od obicnog demagoga(a to sigurno niste)ce vas razlikovati ako predlozite sta dalje.Ja cak postujem kad neko kaze revolucija,pa i krv ako treba samo da se ocisti ova zemlja.Ali kritika sama po sebi,i razocarnje i ravnodusnost,a nigde resenja i smernica kako sta raditi je stvarno problem.
Preporuke:
1
0
115 nedelja, 21 decembar 2014 20:28
Umpalumpa
Nemanja,
Nije ovo sistem. Sistem ima pravila koja su poznata i ta pravila se poštuju. Nepoštovanje pravila je banda, kriminal, pljačka. Revolucija je zamena kriminala drugim kriminalom. Rešenja ima. To je pravna država. Pravo daje smernice (Ustav, zakoni, uredbe). Sistem mogu da vaspostave i brane oni koji su to dužni i koji su plaćeni za to. A to su: Pravosuđe, policija, vojska, državna bezbednost, privreda, Skupština i Vlada.
Preporuke:
1
0
116 utorak, 30 decembar 2014 22:06
Uliks
Gospodin Šešelj je priznao srpske zločine u Srebrenici, Prijedoru "kao tamnu stranu" srpske istorije čime je napravio veliki korak ka istini!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner